Steenbergen & Klooster Juristen zet nieuwe juridische dienst op voor mensen die tussen wal en schip vallen

Steenbergen & Klooster Juristen is in 2016 begonnen met de visie dat iedereen recht heeft op betaalbare en deskundige rechtshulp. Deze visie heeft ondertussen vele particulieren en ondernemers geholpen. Steenbergen & Klooster Juristen hanteert op dit moment al concurrerende tarieven, maar zij hebben in de praktijk vaak gemerkt dat vele particulieren en (kleine) ondernemers dit alsnog niet kunnen betalen. Dit vinden zij zonde, aangezien iedereen recht heeft op betaalbare en deskundige hulp.

Steenbergen & Klooster Juristen doet er alles aan om hun eigen visie in het oog te houden en denkt echt mee met hun klanten en hun mogelijkheden. Ook wij zijn op de hoogte van de plannen van minister Dekker. Met deze plannen lijkt onze visie in het geding te komen en zijn wij van mening dat een groot deel van de Nederlanders nog altijd tussen wal en schip valt. Uit onderzoek van rechtsbijstandsverzekeraars is namelijk gebleken dat zo’n 25% van de Nederlanders rechtshulp mijdt, door de hoge kosten.

Steenbergen & Klooster Juristen is van mening dat dit anders moet en kan. Particulieren en (kleine) ondernemers moeten namelijk ook toegang tot het recht hebben, zonder daarvoor gelijk de hoofdprijs te moeten betalen.  Speciaal voor deze groep mensen en om onze eigen visie in het oog te houden hebben wij een nieuwe juridische dienst ontwikkeld. Deze particulieren en (kleine) ondernemers kunnen bij Steenbergen & Klooster juristen aankloppen bij conflicten in het arbeidsrecht, bestuursrecht, verbintenissenrecht en het ondernemingsrecht. Voor een vast bedrag van maximaal € 1.600, – per zaak worden zij deskundig en professioneel geholpen. Hierbij denkt Steenbergen & Klooster Juristen echt mee met onze klanten en hopen wij deze doelgroep ook te kunnen helpen bij juridische conflicten. Wij begrijpen maar al te goed dat een vast bedrag van maximaal € 1.600, – alsnog veel geld kan zijn. Hierdoor is het betalen in termijnen bij ons ook mogelijk.

Meer informatie over deze dienst of wil je juridische hulp? Neem vrijblijvend contact met een van onze juristen op.

Laat een reactie achter